Kategorie
INFORMACJA O WYSYŁCE
Przesyłki wysyłamy kurierem DPD codziennie od poniedziałku do piątku.
W przypadku płatności z góry przesyłki wysyłamy dzień po zaksięgowaniu Państwa wpłaty na naszym koncie, chyba że zakup został dokonany przed godz 12:00 wtedy przesyłki wysyłamy tego samego dnia:)
Zamówiony towar wysyłany jest na dane umieszczone w formularzu wypełnianym podczas skłądania zamówienia. W przypadku gdy dane wysyłkowe są inne prosimy o szybki kontakt.
Jeżeli z jakichś przyczyn nie otrzymałeś towaru do 5 dni od wpłaty pieniędzy powiadom nas drogą mailową a my natychmiast sprawdzimy zamówienie i udzielmy Ci odpowiedzi. Dokładamy wszelkich starań, aby towar zamówiony do godziny 12:00 z opcją pobranie został wysłany do klienta w tym samym dniu. Zastrzegamy sobie jednak prawo, w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych lub braku niezbędnych do wysyłki danych do zrealizowania wysyłki w najbliższym możliwym terminie. Jeśli priorytetem jest czas dostawy, prosimy o kontakt telefoniczny celem potwierdzenia możliwości wysyłki i potwierdzenia danych.
.
!!!UWAGA!!!
Prosimy sprawdzić w obecności kuriera, czy przesyłka, opakowanie i zawartość, jest w stanie nienaruszonym.
Jeżeli powstała szkoda lub jeżeli są jakiekolwiek wątpliwości co do zawartości, proszę spisać protokół szkodowy. Odpowiedni formularz posiada kurier.
Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera, uprawnia do zgłaszania reklamacji w postaci braku lub uszkodzenia mechanicznego sprzętu w transporcie. Podpisując list przewozowy uszkodzonej przesyłki tracą Państwo możliwość uwzględnienia reklamacji gdyż widnieje tam napis: "potwierdzam odbiór przesyłki w stanie nienaruszonym" i przez to ubezpieczalnia nie chce wypłacić odszkodowania za uszkodzony towar.